Factsheet
- 2022
- Sint-Lazaruslaan 4/10, 1210 Brussels
- https://www.ottocreatives.com/
- Lennert Vloeberghs
/
Omzet
Bruto-marge
EBITDA
VTE
2021
/
/
/
/
2022
/
120
75
1,50
2023
/
53
-27
1,70
Expertise
Een creatieve studio die zich volledig richt op UX/UI design, branding en product marketing voor productteams binnen SaaS-bedrijven. Otto werkt vooral samen met start-ups tussen seed en Series B, die nood hebben aan strategisch én uitvoerend design- en marketingtalent – zonder de overhead van een intern team.
Otto biedt een uniek pakket van diensten: van User Research, UX wireframing en testing, UI design en Design Systems, tot Messaging & Positioning frameworks, Feature Launch Plans, branding en websites. Alles wat een productteam nodig heeft om scherpe features te bouwen én overtuigend naar de markt te brengen.
Klanten
Otto werkt voornamelijk met SaaS-teams tussen Seed en Series B.
Zelf-omschreven cultuur:
Optimistic, curious, reliable, empathic, honest, collaborative, audacious
Team:
3 Digital Product Designers, 1 Brand & Motion Designer, 1 Brand Designer, 1 Marketing & Content Strategist, 1 Product Content Marketer
Referentieklanten: Henchman, Poppy, Bizzy, Mbrella, Contractify, Dripl, Datacamp, Introw
Tech stack: Webflow, Framer
Gepercipieerde concurrenten: Add More, Hartstikke, Little Miss Robot, Nimble Studio, Smooth Sailing
Inspiratie: Clay Global, Motto
Ondernemingsnummer: BE 0779.753.702
Gemiddelde klantgrootte: 20k