Factsheet

Otto Creatives: creatieve studio

Bezoek:
23/6/2025

Factsheet

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2021

/

/

/

/

2022

/

120

75

1,50

2023

/

53

-27

1,70

Expertise

Een creatieve studio die zich volledig richt op UX/UI design, branding en product marketing voor productteams binnen SaaS-bedrijven. Otto werkt vooral samen met start-ups tussen seed en Series B, die nood hebben aan strategisch én uitvoerend design- en marketingtalent – zonder de overhead van een intern team.

Otto biedt een uniek pakket van diensten: van User Research, UX wireframing en testing, UI design en Design Systems, tot Messaging & Positioning frameworks, Feature Launch Plans, branding en websites. Alles wat een productteam nodig heeft om scherpe features te bouwen én overtuigend naar de markt te brengen.

Klanten

Otto werkt voornamelijk met SaaS-teams tussen Seed en Series B.

Zelf-omschreven cultuur:

Optimistic, curious, reliable, empathic, honest, collaborative, audacious

Team:

3 Digital Product Designers, 1 Brand & Motion Designer, 1 Brand Designer, 1 Marketing & Content Strategist, 1 Product Content Marketer

Referentieklanten: Henchman, Poppy, Bizzy, Mbrella, Contractify, Dripl, Datacamp, Introw

Tech stack: Webflow, Framer

Gepercipieerde concurrenten: Add More, Hartstikke, Little Miss Robot, Nimble Studio, Smooth Sailing

Inspiratie: Clay Global, Motto

Ondernemingsnummer: BE 0779.753.702

Gemiddelde klantgrootte: 20k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?