Factsheet
- 2003
- Vaartdijk 3/601, 3018 Leuven
- https://www.bridgeneers.be/
- Aandeelhouders: Ronny Schildermans, Piet Schepers, Tine Van Hove, Joris Mateusen, Majella Boon, Adriaan De Raymaeker, Thomas Klein
/
Omzet
Bruto-marge
EBITDA
VTE
2021
9.798
2.005
132
31,2
2022
12.116
2.307
318
33,3
2023
11.458
5.195
/
43,2
Nobele klanten
Bridgeneers is een full-service communicatiebureau dat graag positieve veranderingen brengt voor klanten op zoek naar een maatschappelijke meerwaarde.
Dat betekent concreet dat ze liefst werken voor overheden, sectorverenigingen en non-profits, vaak met een strategische communicatievraag en een complexe structuur. Meestal zijn het organisaties die géén product te verkopen hebben, maar een gedragsverandering willen in gang zetten.
Daarbij helpen ze met interne en externe communicatie, social media, PR, employer branding, design en wireframing/UX.
Dat doen ze met een team van een 50-tal VTE, waaronder
- 15 personen in het account departement
- 12 personen in studio (design, motion, web, UX)
- 5 strategen
- 12 digitale profielen (strateeg, PM, marketeer, data)
Wat ze niet doen: development.
Zelf omschrijven ze hun cultuur als: luisterend, ontzorgend, adviserend.
Referentieklanten: Vlaamse en Federale overheden (Vlaio, Digitaal Vlaanderen, Fod Economie, …), Limburg.net, Fost Plus, VRT, Essenscia, BIPT, GO!, VIVO, Intersoc, Vlaanderen Vakantieland
Gepercipieerde concurrenten: LDV, RCA, Famous, TBWA, iO
Werken graag complementair samen met: Antenna, Codeurs, Minski, De Kwekerij
Ondernemingsnummer: 0867.196.232
Gemiddelde klantgrootte: 150k