Factsheet

Bridgeneers: communicatiebureau voor impact

Bezoek:
18/3/2024

Factsheet

  • 2003
  • Vaartdijk 3/601, 3018 Leuven
  • https://www.bridgeneers.be/
  • Aandeelhouders: Ronny Schildermans, Piet Schepers, Tine Van Hove, Joris Mateusen, Majella Boon, Adriaan De Raymaeker, Thomas Klein

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2021

9.798

2.005

132

31,2

2022

12.116

2.307

318

33,3

2023

11.458

5.195

/

43,2

Nobele klanten

Bridgeneers is een full-service communicatiebureau dat graag positieve veranderingen brengt voor klanten op zoek naar een maatschappelijke meerwaarde.

Dat betekent concreet dat ze liefst werken voor overheden, sectorverenigingen en non-profits, vaak met een strategische communicatievraag en een complexe structuur. Meestal zijn het organisaties die géén product te verkopen hebben, maar een gedragsverandering willen in gang zetten.

Daarbij helpen ze met interne en externe communicatie, social media, PR, employer branding, design en wireframing/UX.

Dat doen ze met een team van een 50-tal VTE, waaronder

- 15 personen in het account departement

- 12 personen in studio (design, motion, web, UX)

- 5 strategen

- 12 digitale profielen (strateeg, PM, marketeer, data)

Wat ze niet doen: development.

Zelf omschrijven ze hun cultuur als: luisterend, ontzorgend, adviserend.

Referentieklanten: Vlaamse en Federale overheden (Vlaio, Digitaal Vlaanderen, Fod Economie, …), Limburg.net, Fost Plus, VRT, Essenscia, BIPT, GO!, VIVO, Intersoc, Vlaanderen Vakantieland

Gepercipieerde concurrenten: LDV, RCA, Famous, TBWA, iO

Werken graag complementair samen met: Antenna, Codeurs, Minski, De Kwekerij

Voorbeelden: Nijgh, Gut, Sue

Ondernemingsnummer: 0867.196.232

Gemiddelde klantgrootte: 150k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?