Factsheet
- 2011
- Lierseweg 81, 2200 Herentals
- http://thinktomorrow.be
- Kevin Heylen
/
Omzet
Bruto-marge
EBITDA
VTE
2021
/
510
-18
10,20
2022
/
512
20
9,90
2023
/
563
30
9,00
Expertise
Wij maken reclame met bite en brains. We zijn strategisch creatief en bieden een full service voor onze klanten. In ons dagelijks leven bouwen we de graafste websites, beheren we de social media kanalen van Belgische en internationale merken en hebben we langetermijn marketingtrajecten lopen omtrent SEA, seo, e-mailmarketing en veel meer.
Klanten
We verkiezen te werken voor de A en B merken in B2C. We zijn sterk in FMCG en household. Daar hebben we een sterke ervaring en kennis maar we beperken ons niet.
Eigen omschreven cultuur:
Geëngageerd, meedenkend, strategisch, creatief, toffe bende met straffe expertise
Team
1 marketing strateeg/owner
1 designer/art director/partner
1 designer/motion
3 marketeers
2 developers: 1 front-end en 1 back-end
1 project manager
1 copywriter
1 administratief bediende
Referentieklanten: Soubry, De'Longhi, Kenwood, Braun, Anza Pro, Hanolux, Minimax
Tech stack: eigen cms Chief op Laravel, tailwind, alpine, laravel, livewire
Gepercipieerde concurrenten: io, rca, happiness, havas
Inspiratie: snask agency, thinkerbell
Ondernemingsnummer: BE0832456968
Gemiddelde klantgrootte: 100k