Factsheet

The Bakery: Digital marketing agency & baas.agency: Employer branding & digital recruitment marketing agency

Bezoek:
12/4/2024

Factsheet

  • 2010
  • Frankrijklei 5, 2000 Antwerpen
  • https://wearethebakery.agency
  • Aandeelhouders: Joris Roebben, Jasmien Vanderstraeten, Anique Schaal, Kristof Van Den Eynden

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2020

/

740

-47

14,4

2021

/

1.035

74

17,1

2022

/

861

31

12,9

Creatief & data-driven

The Bakery focust zich op lead generation en inbound marketing. Geruggesteund door insight-driven data, creëren ze samen met hun partners een efficiënte marketingstrategie, waarbij ze geen enkele digitale (bouw)steen onberoerd laten: van automation en social tot content, SEO en digital advertising.

baas.agency. staat voor employer branding met ballen. Samen met hun klanten bouwen ze aan een 100% op maat gemaakt recept van employer branding en digital recruitment marketing. Ze combineren hun kennis en creativiteit met jullie merk en data om jullie unieke werkgeversverhaal online te vertellen.

The Bakery & baas.agency werkt met een 10-tal VTE, waaronder:

  • 3 performance marketeers
  • 2 inbound & marketing automation marketeers
  • 1 SEO specialist
  • 1 grafisch profiel
  • 3 account managers

Wat ze niet doen: webdevelopment, offline.

Zelf omschrijven ze hun cultuur als: open, transparant, ad rem, challengers, bijleren, easy to work with

Referentieklanten: Antargaz, Atradius, Besox, TriFinance, HHGarden / Ethias, TriFinance, North Sea Port, DP World

Gepercipieerde concurrenten: Bossdata, Expliciet, iO, Upthrust /Fantastic, Eqip

Voorbeelden: Fingerspitz

Ondernemingsnummer: 0829.024.455

Gemiddelde klantgrootte: 50k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?