Factsheet
- 2010
- Frankrijklei 5, 2000 Antwerpen
- https://wearethebakery.agency
- Aandeelhouders: Joris Roebben, Jasmien Vanderstraeten, Anique Schaal, Kristof Van Den Eynden
/
Omzet
Bruto-marge
EBITDA
VTE
2020
/
740
-47
14,4
2021
/
1.035
74
17,1
2022
/
861
31
12,9
Creatief & data-driven
The Bakery focust zich op lead generation en inbound marketing. Geruggesteund door insight-driven data, creëren ze samen met hun partners een efficiënte marketingstrategie, waarbij ze geen enkele digitale (bouw)steen onberoerd laten: van automation en social tot content, SEO en digital advertising.
baas.agency. staat voor employer branding met ballen. Samen met hun klanten bouwen ze aan een 100% op maat gemaakt recept van employer branding en digital recruitment marketing. Ze combineren hun kennis en creativiteit met jullie merk en data om jullie unieke werkgeversverhaal online te vertellen.
The Bakery & baas.agency werkt met een 10-tal VTE, waaronder:
- 3 performance marketeers
- 2 inbound & marketing automation marketeers
- 1 SEO specialist
- 1 grafisch profiel
- 3 account managers
Wat ze niet doen: webdevelopment, offline.
Zelf omschrijven ze hun cultuur als: open, transparant, ad rem, challengers, bijleren, easy to work with
Referentieklanten: Antargaz, Atradius, Besox, TriFinance, HHGarden / Ethias, TriFinance, North Sea Port, DP World
Gepercipieerde concurrenten: Bossdata, Expliciet, iO, Upthrust /Fantastic, Eqip
Voorbeelden: Fingerspitz
Ondernemingsnummer: 0829.024.455
Gemiddelde klantgrootte: 50k