Factsheet
- 1999, onder de naam Wax (Interactive)
- Kortrijksesteenweg 62b - 9830 Sint-Martens-Latem
- https://www.sqli.com/int-en/locations/belgium
- SQLI
/
Omzet
Bruto-marge
EBITDA
VTE
2024
17.750
9.849
244
49+16,4
2023
7.509
3.133
133
48,9
2022
7.068
2.560
102
43,7
SQLI is een full service creative & digital agency met een full funnel-aanpak, waarbij merk en klant altijd centraal staan. Vanuit die focus creëren we communicatie die niet alleen opvalt, maar ook werkt – van branding tot conversie.
We werken voor sterke merken, grotere KMO’s en corporates die ambitieus zijn in hun digitale groei. Onze expertise reikt over diverse sectoren heen, met bijzondere sterktes in:
Retail (food, fashion, lifestyle)
FMCG (voeding, consumentengoederen,lifestyleproducten)
B2C & B2B (zoals CBSBeton, AG Insurance en vele anderen)
Bij SQLI combineren we creativiteit met strategisch inzicht om merken te versterken en digitale ambities waar te maken. We ontwikkelen krachtige websites en digitale platformen, beheren socialmedia-kanalen voor Belgische én internationale merken en begeleiden langetermijntrajecten rond SEA, SEO, GEO en meer.
Team
45-50-tal personen
· Creatieve studio van 10-tal personen (artdirectors, motion designers, copywriters)
· 25-tal digitale marketeers: strategen, performance marketeers & project managers
· 3 influencer marketeers
· 8 developpers
Referentieklanten: Colruyt Group (Colruyt Laagste Prijzen,Collect & Go, Xtra, Okay, Spar, BioPlanent), Dats24, Dreamland, Dreambaby,AG Insurance, Brustor, Pierre Fabre (Avène, Ducray, René Furterer, A-derma,Klorane …), Jules Destrooper, Bent Merkschoenen, Jaguar LandRover, Nestlé,Berry Alloc, Come a Casa, Vandermoortele Professional, Cointreau,…
Overheden: Stad Brugge, Stad Gent
Tech stack: Drupal, Webflow, Craft
Gepercipieerde concurrenten: iO, OnlyHumans, OM Collective, Springbok, 62Miles, D’artagnan, Hannibal
Partners: Semetis,Fantastic, Amphion, Spice Agency
Ondernemingsnummer: BE0477.813.387
Gemiddelde klantgrootte: 100k