Factsheet

naYan: e-commerce bureau

Bezoek:
27/8/2025

Factsheet

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2022

21.247

7.500

4.053

56,30

2023

16.830

6.817

2.630

68,80

2024

17.430

6.124

1.766

70,10

Expertise

Als full-service e-commerce bureau helpt naYan merken bij het uitbouwen van schaalbare, internationale D2C-modellen. Met meer dan 80 specialisten en een omnichannel aanpak ondersteunen we onze klanten in elke stap: van strategie en IT-omgeving tot online activatie en het dagelijks beheer van de webshop. Ons doel? Duurzame groei en sterke klantrelaties in alle kanalen. naYan en Avanty-Commerce zijn zusterbedrijven.

Welke expertises heb je in huis?

E-commerce, E-mail marketing, Data & analytics, SEA, CRO, SEO, Merk strategie, D2C activatie, IT, Performance marketing, Marketplace, Marketing Automation, Web development (complex), Digital strategy

Klanten:

We werken het liefst met merken die internationale D2C-ambities hebben, of ze nu aan de start staan of een groeiversnelling zoeken in Europa of Noord-Amerika. Vooral bedrijven met een sterk B2C of B2B2C-potentieel passen perfect bij ons.

Zelfomschreven cultuur:

win/win attitude, groei mindset, internationaal (14 nationaliteiten), hands-on, flexibel en lange termijn samenwerkingen.

Team:

Ecommerce Strategy / PM = 7
Dev front and back = 16
Marketing Search & Social = 12
Data & Analytics = 7
Content / Webmaster = 10
Customer Service (eCommerce for brands) = 12
Ecommerce Finance Reconciliatie : 5
Management : 5
Office Care : 2

Referentieklanten: Samsonite (EMEA) , Kitchenaid (EMEA), REVOR GROUP (BENELUX), Lipault (FR), Tumi (EMEA), Leonidas, Silkn( USA, CAN)

Tech stack: Salesforce Commerce, Salesforce CRM, Shopify+

Ondernemingsnummer: BE0806661106

Gemiddelde klantgrootte: 500k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?