Factsheet
- 2009
- H. Consciencestraat 1B, 2800 Mechelen
- https://www.fightclub.be/
- Aandeelhouders: Customer Collective, Down2Earth, Quanteus, management
/
Omzet
Bruto-marge
EBITDA
VTE
2021
2.555
1.146
745
23
2022
3.536
1.343
762
30
2023
4.008
1.453
641
36
Digital first full service
Fight Club is een van oorsprong performance marketing bureau, dat de stap gezet heeft naar een full service aanpak voor merken. Ze maken deel uit van de groep Customer Collective.
Ze werken veel voor omnichannel retailers; maar ook over sectoren heen voor finance & insurance, HR, Real Estate, Pharma, tot B2B. Het senior team is georganiseerd in drie clusters: performance (voor alle always-on digitale kanalen), media buying (van zowel de bekende digitale kanalen, als programmatic, DOOH en connected TV), en creative services.
Het creative team werkt op brand positioning en merkstrategie, branding, creatieve concepten en campagnes.
Ze doen dat op dit moment met een 40 VTE, waaronder:
- een sterk account team van 5
- 20-tal performance en media marketeers
- 10-tal in de creative studio.
Wat ze niet doen: development, UX, marketing automation (wordt allemaal in groep Customer Collective gezet)
Zelf omschrijven ze hun cultuur als: open, transparant, partner, respect, solidair, kennis delen.
Referentieklanten: Luikse Siroop, Whirlpool, SnowWorld, PharmaMarket, ZEB, Xandres, Luminus
Gepercipieerde concurrenten: Bossdata, Semetis, TBWA, Happiness, FamousGrey, Clicktrust, Mutant
Ondernemingsnummer: 0809.962.371
Gemiddelde klantgrootte: 60k