Factsheet

Fight Club: brand & performance agency

Bezoek:
4/4/2024

Factsheet

  • 2009
  • H. Consciencestraat 1B, 2800 Mechelen
  • https://www.fightclub.be/
  • Aandeelhouders: Customer Collective, Down2Earth, Quanteus, management

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2021

2.555

1.146

745

23

2022

3.536

1.343

762

30

2023

4.008

1.453

641

36

Digital first full service

Fight Club is een van oorsprong performance marketing bureau, dat de stap gezet heeft naar een full service aanpak voor merken. Ze maken deel uit van de groep Customer Collective.

Ze werken veel voor omnichannel retailers; maar ook over sectoren heen voor finance & insurance, HR, Real Estate, Pharma, tot B2B. Het senior team is georganiseerd in drie clusters: performance (voor alle always-on digitale kanalen), media buying (van zowel de bekende digitale kanalen, als programmatic, DOOH en connected TV), en creative services.

Het creative team werkt op brand positioning en merkstrategie, branding, creatieve concepten en campagnes.

Ze doen dat op dit moment met een 40 VTE, waaronder:

  • een sterk account team van 5
  • 20-tal performance en media marketeers
  • 10-tal in de creative studio.

Wat ze niet doen: development, UX, marketing automation (wordt allemaal in groep Customer Collective gezet)

Zelf omschrijven ze hun cultuur als: open, transparant, partner, respect, solidair, kennis delen.

Referentieklanten: Luikse Siroop, Whirlpool, SnowWorld, PharmaMarket, ZEB, Xandres, Luminus

Gepercipieerde concurrenten: Bossdata, Semetis, TBWA, Happiness, FamousGrey, Clicktrust, Mutant

Ondernemingsnummer: 0809.962.371

Gemiddelde klantgrootte: 60k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?