Factsheet
- 2019
- Heersterveldweg 16a1 3700 Tongeren-Borgloon
- https://www.digitong.be
- Möbius Franssen, Koen Gielen, Wouter Zeelmaekers
/
Omzet
Bruto-marge
EBITDA
VTE
2022
/
640
258
7,70
2023
/
881
313
10,30
2024
/
789
94
11,30
Digitong helpt bedrijven groeien via digitale marketing en performance advertising. We ontwikkelen en beheren strategieën rond SEA, social advertising, SEO en data-analyse, met focus op meetbare resultaten.
Daarnaast optimaliseren we websites en funnels zodat verkeer beter converteert naar leads en sales. Onze aanpak combineert creativiteit met data-gedreven sturing, zodat klanten maximale return halen uit hun marketingbudget.
Klanten:
Onze klanten zijn voornamelijk kmo’s en middelgrote ondernemingen in België en Nederland en soms daarbuiten. Ze variëren van B2B-spelers in industrie, technologie en diensten tot B2C-bedrijven in retail, e-commerce en events/festivals.
Zelfomschreven cultuur:
ROAS, meetbaarheid, flexibel, responsief, no nonsense.
Team:
3 vennoten, 3 admin, 3 account managers, 4 designers, 2 developers, 1 marketing directeur, 2 marketing team leads, 12 marketing specialisten
Referentieklanten: Farmaline, Tomorrowland, Acerta, Gervi, Wecandance, Ridley, Eddy Merckx, Hörmann, Lokerse Feesten, Kambukka, Kompass Klub, ZOL, Kamping Kitch, Rave Rebels, Veldeman, Voodoo Village.
Tech stack: Wordpress
Gepercipieerde concurrenten: iO, Expliciet, Yappa, RCA, Hands, Boest
Ondernemingsnummer: BE0734618612
Gemiddelde klantgrootte: 100k