Factsheet

Crumbs: Marketing automation agency

Bezoek:
5/5/2025

Factsheet

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2022

/

/

/

/

2023

/

35

34

/

2024

/

58

54

/

Kernactiviteiten:

Crumbs profileert zich als een strategische omzetpartner voor B2B-bedrijven die hun outboundaanpak willen professionaliseren en opschalen. Het bedrijf combineert AI-technologie en datagedreven inzichten om van outbound een rendabel en schaalbaar go-to-market-kanaal te maken.

Wat Crumbs onderscheidt, is hun belofte om de omzetgroei van klanten te verdubbelen met slechts de helft van het aantal salesmedewerkers. Ze ontwikkelen en optimaliseren hypergerichte outbound-systemen die het werk van een volledig SDR-team overnemen.

Door gebruik te maken van buyer intelligence en zogenaamde "pijnsignalen" (signalen van koopbereidheid of latente noden) weet Crumbs gepersonaliseerde outreachcampagnes op te zetten die voorspelbaar en duurzaam bijdragen aan pipelinevulling. Hun team van GTM-engineers ontzorgt volledig: van marktanalyse en klantprofielbepaling tot het ontwikkelen van overtuigende boodschappen en het voortdurend bijsturen van campagnes op basis van performance.

Crumbs positioneert zich daarmee als een verlengstuk van het commerciële team, met een technische en analytische aanpak die opvallend resultaatgedreven is.

Soort klanten:

Mid-market B2B bedrijven: services, SaaS, manufacturing

Team

4 GTM engineers.

Zelf omschreven cultuur:

Performing, gedetailleerd, value based

Referentieklanten: ML6, Aqualex, Hivecpq, Donna AI, Winwinner, Intelliprove, Cegeka*, Delaware*, Noest*, Mbrella*, Simphonis, Solvice, Strivecloud, Infobel Pro

Tech stack: Webflow

Gepercipieerde concurrenten: coldiq.com, outboundcatalyst.com

Partners: Bizzy, Clay, Trigify

Inspiratie: https://thekiln.com, https://www.growthenginex.com/

Ondernemingsnummer: BE0787.584.471

Gemiddelde klantgrootte: 58k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?