Factsheet

A Fond: Food & Drinks agency

Bezoek:
8/7/2025

Factsheet

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2022

/

/

/

/

2023

/

/

/

/

2024

/

80

78

/

Expertise

Food & Drinks bedrijven helpen groeien door meer structuur, meer verkoop, rotatie en naamsbekendheid. Door middel van een strategisch marketingplan op basis van de 4 klassieke P's en de implementatie hiervan doen we voedingsbedrijven groeien. Hands-on, realistisch en efficiënt met een focus op wat ze echt nodig hebben om te groeien. Doordat marketing en sales steeds hand in hand gaan schiet je nooit met losse flodders.

Klanten

Food & Drinks bedrijven, voornamelijk B2B2C, in het middensegment qua grootte.Minstens 2 fulltime mensen met sales bezig. Hebben al enige vorm van distributie, maar botsen op een glazen plafond (kan zowel op sales als marketingvlak) om verder te groeien.

Als klanten jouw cultuur in kernwoorden moeten beschrijven, welke woorden gebruiken ze dan?

hands-on, realistisch, transparant, efficiënt

Team

1 zaakvoerder: allround marketing&sales strateeg
1 project marketeer: getting things done marketeer

Referentieklanten: Crumbel, Omer Vander Ghinste, Ginstberg, REO, Breydel, Vandenbulcke

Partner: Catchafish voor packaging design, Conversal voor websites, Clementine voor videografie, Hot Topic voor fotografie

Inspiratie: Pavlov

Ondernemingsnummer: BE1001.423.743

Gemiddelde klantgrootte: 100k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?