Agency Operations
Hoe maak ik in een pitch van 1 uur de grootste impact? Kan je als klein marketing of digitaal bureau ook een overheid als klant hebben, en hoe verbeter je daar je kansen? Hoe evolueert de markt in België en Nederland bij het uitbesteden van marketing, software en digitalisering? Wat is de impact van ‘autonomous sales’ op ons vak?
Een namiddag en avond bijleren - genieten - netwerken
Vier expert sprekers, elk met hun eigen kijk op en ervaring met sales voor agencies.
Ze delen hun visie op overheids- aanbestedingen, selectiecriteria van marketing directors, de perfecte pitchpresentatie en autonomous sales - alles in het kader van agencies.
We sluiten af met een netwerkmoment bij een walking dinner.
Deelnameprijs: 349 eur (excl. BTW).
Agenda 23/4
- 14:00Ontvangst in De Hoorn
- 14:30Welkom door Bart
- 14:45Yasmine D'hanis: winnen bij overheidsaanbestedingen
- Nicolas Finet: Wat Sortlist weet over marketing directors15:30
- 16:15Koffiepauze
- 16:45ianka fleerackers: Hoe spring je er uit in een pitch van 1 uur?
- 17:30Michael Humblet: Autonomous Sales - toekomst van sales?
- 18:15Walking dinner
Nog vragen? Mail Bart op bart@ikag.be .
Inschrijven
Vul hieronder je gegevens in. We bezorgen je de factuur, en bevestigen je deelname.